Тази позиция изисква умение за общуване по приветлив начин, за да можеш да помогнеш на клиентите, независимо от ситуацията.
Работната позиция включва обслужване на клиентите при настаняване или напускане на хотела, събирането на различни такси и ефективното използванет на компютърните системи на хотела. Познаването на всички зони на курорта, за да се дават препоръки и съвети на гостите на хотела, са от ключово значение. От студентите се очаква да имат напреднало ниво на английски език и умения за решаване на проблеми. Предишен опит е за предпочитане.
За работодателя
Aramark е динамична организация от над 270 00 сътрудници, опериращи в 21 страни по света. Ние сме бизнес за обслужване на клиенти, предоставящ услуги в хранително-вкусовата промишленост, съоръженията и униформата. Постоянно сме признавани както за една от най-уважаваните компании в света от списание Fortune, така и за една от най-етичните компании в света от Института Етисфера.